Followers

Friday, November 07, 2008

Baiknya Budak Ini


Saje nak kongsi n3 ni. Asyik post masak-masak je. Sesekali kite cuci mate la eh...
Ni anak kecilku berusia 1 tahun 3 bulan lebih la gitu. Name dia Mierza Isqandar. Setiap hari biasa rutin aku cukup masa dan waktu hantar dan ambil anak2 dari sekolah. Nak biarkan naik bas atau van takut la pula sbb anak-anak aku mesra alam ya amat. Almaklumlah sekarang ni macam-macam kes. Jadi kene hati, waspada dan selalu amik tahu. Since aku pun tak bekerja. Jadi ada baiknyalah aku kerjakan anak2ku ni. Hehehe...
Baby - 5 tahun yang kepenatan sampai tertidur. Hari Jumaat, Baby masuk sekolah pukul 10.30pg - 12.30 tghari.

Gambar ni aku ambil mase aku nak g hantar si Boy - anak yg umur 7 tahun ke sekolah. Aku ni tak ada baby seat. Sejak dari anak pertama lagi. Kalau dulu2 mase dorang kecik2 aku sendalkan bantal jadi baby tu akan bersandar kat bantal la. Tapi macam Mierza ni yang dah besar sikit, bolehlah didudukkan macam ni. Alhamdullillah... anak2 pun tak banyak karenah dan buat hal kalau masa aku sedang memandu. Asalkan ada botol susu dia, dia layan je la permandangan indah depan mata dia... kahhhhhhhhhh

Ni gambar dah sampai rumah. Ha... kat sini baru masalah. Dah keluar rumah tak mo masuk. Jenuh ngajak dia masuk tapi dia buat dekkk je depan pago. Biler di angkat dia buat bunyik macam-macam. Bunyik dia marah le konon... Tapi biler dah kene gomol ngan mama dia, mengekek le dia gelak...

2 comments:

A.I said...

baiknye budak ni...menantu sape la tu????? uhukkkkkkkkkkssss

Fiza Nordin said...

ntah menantu sape ek???
kahhhhh

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)