Followers

Saturday, November 08, 2008

TAG dr Aziemas

Adushhhh... kite g umah dia nak jenjalan tp dia bg keje lak. Tapi x pela... I terima dgn ati terbuka dan jawab dgn sesungguh ati ye pn cikgi... hehehe...

1) bekas kekasih saya adalah
i ada ramai kekasih... nak yang pertama? kedua? ketiga? hehehe riak sungguh ek...semuanya kisah dulu. sejak kahwin i anggap suami i itulah kekasih i pertama dan yang terakhir... sayangggg abang!!

2) saya sedang mendengar...
Niteline news kat TV3

3) mungkin saya patut
kurangkan chatting, kurangkan melayari internet (belek resipi, belek blog,upgrade blog dll) dan tumpu pada manuskrip yg baru bab7 setelah hampir sebulan tulis.

4) saya suka
makan!!!!! uwaaaa setambun dah badan nih!

5) sahabat2 baik saya

sekarang ni...maxis broadband saya nilah...

6) saya tak paham
kenape cc saya merekah dr cupnye bile dah masak???

7) saya kehilangan..
ayah semasa berusa 9 tahun
rasa hendak menambah anak.Cukuplah 3 orang nih...

8) ramai yg berkata...
badan ku ok ok aje.tp nape aku rase setambun ni???

9) makna nama saya...
xdak makna...

10) cinta tu adalah...
mainan perasaan yg mengasyikkan...cewahhhh!

11) disuatu tempat, seseorang sedang..
bersembang ngan kawan2. sape lagi? somiku le...ni dah kul 12.34tgh malam.sll balik main badminton kul 12.ni dah lewat bape lame.sure la tgh nyembang.x jemu2 nyembang kgkwn.ni pun menimbulkan keheranan gak ni...

12) saya akan cuba..
menjadi seorang insan yg luhur...

13) Makna SELAMANYA
sampai biler-biler!

14) Henpon saya
NOKIA. Ni pun bukan hp haku... hp somiku. hp daku rosak & somiku pakai hp yg lame.bg lak aku hp dia yg baru tu. makin sayang daku ngan somi ku itu. cup cup!!!

15) saya paling meluat bila...
tgk pempuan mggedik dpan somi aku!!!

16) Bila saya bangun dr tidur
tingat kawan baik saya ni la...maxis broadband ku!wakaka!

17) Party adalah..
seronok-seronok.tp sejak dah beranak pinak ni x join la sume tu.payah leeee

18) haiwan yg paling cute pnh saya jumpa
aku bukan jenis manusia yg suka pada haiwan.jadinye tak pandang sangat la haiwan2 nih...

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
mase kenai somiku.mase tu awal 20an...

20) hari ini...
mcm biasa, anta & amik anak2 sekolah.masak, baking kek, main ngan anak,tgk anugerah skrin & berjimba2 di internet! wallah!

21) mlm ini saya akan...
tidur lambat!!!

22) saya btl2 inginkan...
melancong ke Bali atau Jepun aduiii pocah rahsia! hahaha...
nak main salji...

23) bila tgk muka kt cermin pg td...
apsalla aku ni malas berbedak? tanya diri sendiri...

24) shopping kompleks..
Mydin adalah tempat yg sll dikunjungi setiap bulan.abih beratus kat situ jek...

25) makanan segera
daku prefer McD, en somi suker KFC, anak2 lak sker Pizza Hut. Ape kessss??? Tapi selalunye makan KFC.Ikut seler en somi sbb aku leh je makan ape yg dia minat. Tapi dia xleh makan ape yg aku suker makan...

26) ayat2 terakhir kata pd org...
bye...pada anak buahku yg sudah balik kul 12 malam tadi. ayah dia mai amik bawak balik Sepang.

27) Nk pnjgkn tag ni?
xmola...tp klu sesape yg tingin nak buat, silekanlah amik...

1 comment:

saveme_zero said...

panjang bonar tag ni hahh..ekekek aku baca dah le za yer...hehehe

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)