Followers

Tuesday, December 30, 2008

KAD TAHUN BARU DARI AKU!!!



Khas untuk semua rakan2, teman2 dan pengunjung blog aku ini... Silelah ambil banner ucapan ini dariku untuk kalian dan tepekkanlah di blog kalian ye... Ikhlas dariku untuk semua teman2 cyber yg selama aku berinternet ni telah membuatkan aku tersenyum sendiri (kdg2 tergelak tak hingat donia) mengadap skrin yg sah dan sahihnya bende tidak 'bernyawa'. Tetapi deep in my heart (tulih omputih kauuuu...) koranglah penghibur & penemanku di kala sunyi...

Terima kasih...

pstttt... doakan tahun depan 'savingku' bertambah. Jadi tak le culas nak bayo bil broadband ni.Kalau idak tak berinternetlah aku...uwaaaaaa

6 comments:

elly @ suely said...

dah tepek kat blog... tq kak fiza.

Mizz_Ila said...

selamat tahun baru 2009!...

dah amik kad & tepek kat dinding umahku...

amikla kad aku ye....

Fiza Nordin said...

elly, ur welcome...

ila, selamat tahun baru jugak.okey i amik nnt ek...tq

A.I said...

Selamat Tahun Baru utk kau sekeluarga gak besen...Mekaseh.

~ aku pon doakan yg terbaik utk kau + kengkawan semua...ai lebiu all!

Pensil said...

Yesterday is history..... today is gift...... tomorrow is mistery.... let's start 2009 with faith, hope, love in prayer & praise... HAPPY NEW YEARc

Sifu Mirza said...

salam fiza...

terima kasihlah susah susah sambil masak sambil buat greeting card...

:-)

apapun heppi nu year buat fiza & famili..

moga terus suksess..

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)