Followers

Thursday, January 01, 2009

Roti Nasi


Iyeeaaaa... hari ni buat lagi roti nasi oleh Onigiri kat MyR. Ini merupakan percubaan kali kedua dan menjadi lah tu... korang tengoklah sendiri gambar2 ni & nilaikanlah jugak sendiri ye... roti ni mmg gebu dan lembut walaupun tak menggunakan bread softener. Tak caye... cubelah! Resipi kat sini...

Kali ni buat roti nasi ni gune kederat tangan. Malas nak keluarkan BM dari almari. Lagipun aku nak tgk perbezaan antara menggunakan BM dengan menggunakan tangan. Eh...kenape yg ni rase lebih lembut eh? Maknenye kederat aku lebih kuat dari mesin BM aku tu la... wahaha! Kalau kerap buat roti ni mau tumbuh muscle kat lengan aku ni agaknya hahaha! Meraban dah aku...
Ok...layan je la my roti nasi bertocang tu...

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)