Followers

Sunday, January 25, 2009

Kek Kukus Lapis Hawflakes (Kukus)

Minta maaf pada kawan-kawan semua kalau kunjungan anda ke sini tidak berbalas.
And terima kasih juga kepada kawan-kawan atas ucapan selamat dan doa anda bersempena dengan ulang tahun pertambahan usiaku, hehehe. InsyaAllah semoga doa itu dimakbulkan Allah SWT
hendaknya...
Okey,jom kite layan makan-makan...


Oh, aku sudah jatuh cinta sama ini kek... ape kesss?? hehehe
Jatuh cinta sama kek tak pe lah eh... jangan jatuh cinta sama orang.

Sebenarnya aku buat kek ni pada 23/1 lagi - malam. Tapi disebabkan kemengongan internet yg asyik nak terpadam membuatkan mood aku nak masukkan n3 pun langsung tak xcited. Geram!!!
Tapi bukanlah aku tak masuk blog ni. Masuk juga. Cuma sekejap2 je la...sebab bile aku nak balas kunjungan ke blog kwn2 sure tenet ni padam dan ya amatlah payahnya nak connect semula.



Ini merupakan kali ketiga aku buat kek ni. Penghasilan yang pertama boleh klik sini... percubaan kali kedua pula boleh klik sini... Percubaan pertama dan kedua saya menggunakan kaedah bakar di dalam oven.

Dan percubaan kali ketiga ni barulah dapat merealisasikan kaedah sebenar dengan kaedah mengukus. Memanglah sedap apalagi kalau makan ketika kek tu suam-suam kuku. Gigit tu rase lembut je... huh!!!Kalau tak caye korang buatlah!

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)