Followers

Thursday, January 29, 2009

TAG dari Syafazul


TAG ni kalau sesape ingat aku dah pernah buat sebelum ni tapi aku pulak tak ingat aku kene TAG dengan siapa hari tu. Tapi kali ni aku kena TAG ni dari ADIK CUTE SYAFA - ANAK PEMPUAN PAK MEON - BINIK SI JUL ENCEM - EMAK DAK DINA COMEY... Terima kasih ye & ampunkan akakmu ini kerana lambat menjalankan tugasan TAG yang kau beri ni. Bukan akak tak sudi tapi sememangnya adalah tak sudi sikit, hehehe.... malazzzzz you... mungkin sebab dah pernah buat TAG ni yang membuatkan kemalasan aku nak menyudahkan TAG ni di tahap maksimum.

Nak tau sepuluh fakta yang bukan auta tentang aku ye... Aku cuba untuk tak mengulang fakta2 yang pernah aku bagi sebelum ni. Tapi kalau tersama juga, ampun ajelah ye sebab aku malas nak cek balik yang dulu punya...

1) Aku berkahwin ketika berusia 22 tahun.

2) Beza usia dengan abg Sofie 10 tahun.

3) Timang cahayamata pertama ketika berusia 23 tahun

4) Anak 3 orang dan ke 3/3nya lahir pada bulan 7.

5) Aku dan hb tak pernah merancang untuk melahirkan anak pada bulan 7. Kejadian mereka terjadi secara spontan. Kalau orang lain kagum, sebenar dan hakikatnya kami suami isteri pun kagum pada diri kami sendiri sebab cukup pandainya mengatur tarikh kelahiran anak-anak. :)

6) Ayah aku meninggal dunia ketika aku berusia 9 tahun.

7) Adik-beradik aku 3 orang dan ke 3/3nya adalah perempuan.

8) Aku anak yang bongsu.

9) Aku sangat suka memasak.

10)Aku sayangkan keluarga aku.

Okey ye sya...

Aku matikan TAG ni di sini... tak mo TAG sesiapa... syukurlah...

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)