Followers

Monday, April 27, 2009

TAG dari Eda Melbon

Seperti biasa aku dah lama terima TAG ni tapi sengajalah aku melambat2kannye
hahaha, ampun Eda ye. Tapi yang penting aku tak lupa dan tetap kubuat juga biarpun lambat dan terlewat.

1)Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang..jgn tipu2 ek..
Tidak, tidak... aku tak tipu...

2)Bagitau kenapa anda suka wallpaper anda..
Hitam... aku memang suker biase2 jek camni...

3)Tag 10 orang
- Ika -
- Hana -
- Noorma -
- Kak Anawahid -
- Kak Zana -
- Ayu S'pore -
- Aymy aka Ayu -
- Cik Manggis -
- Kak Dayang Jack -
- Kak Suzi -

3 comments:

Ciklinn said...

ha samalh aku... pakai yg sempoi2 ja

♥ Eda ♥ said...

aku pun sempoi gak..ehehe...melbon eh..kahhhhh

Fiza Nordin said...

ciklinn,
yg sempoi ya udah ya ibuk2....

eda,
melbon-tot!!!! kahhhhhhh

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)