Followers

Thursday, April 16, 2009

Terima Gift & Award dari......................

Aku rangkumkan dalam 1 n3 ni untuk 2 award dan 1 gift yang diterima. Thanks a lot pada yang sudi memberi dan dengan senang hatinya aku menerima...

Gift pertama diterima dari mak ayam L yang berada di Penang. Aku tak pernah jumpe Mak Ayam ni. Selalunya dok nyembang dalam kapet jek... tp yang aku amat pasti, otak dia pun gilos huru hara gak mcm mak-mak ayam kl. Hahaha!!!
Award ni pulak di terima dari Aishah yang berada di Jepun nun... Yang ni pun aku tak pernah jumpa. Hari tu dia ada balik ke tanah air tercinta ni tapi masa tu aku belum berkenal-kenalan dengan dia lagik. Hehehe thanks ye Aishah....

Award yang ni plak aku terima dari Noor. Ya, betul. Sebelum ni aku dah terima award yang same camni dari Farah. Tapi hari ni aku ada sikit rajin nak tepek semula. Lagipun alang-alanglah kan... aku pun memang nak tepek menepek gift & award jadi aku buatlah ulang tayang. Thanks to Noor yang begitu pemurah nak berkongsi award dgn kite ye...

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)