Followers

Sunday, June 14, 2009

Brownies Muffin


Ini n3 tertunda ye kengkawan. Sebenarnya aku tak buat brownies muffin ni hari ini, semalam mahu pun kelmarin. Tetapi aku buat ni minggu lepas.

Sangat kecewa kerana ianya tidak kena dengan selera tekak aku dan anak2 aku. Tapi mujur jugaklah anak2 buah aku - anak Mak Ina dan suaminya suka. Jadi dia oranglah yang banyak makan. Tapi pun ada beberapa ketul yang terbuang. Yang membuatkan aku tak berminat tu apabila bahagian bawahnya sangatlah berminyaknya. Kembang tekak aku nak menelan...

3 comments:

cikmanggis said...

Biasala fiza..trial and error!..!kita selalu terjadi perkara ni ...bila buat tekak tak bleh telan..kena ambik resepi yang dah terbukti sedap!..jangan putus asa!

Mizz_Ila said...

rajin gak ko buat.. aku ni malas lak nak baked2 skrang ni

FaizAmY said...

kak pza..sadisnye entry2 ko..aku btol2 teringin nak rase takoyaki ko tu dah bape entry ko buat bende alah ko tu..mane nak carik tu weh? kahh...dan aku juga teringin tempoyak tu..sure pedas meletupkan??hadoi terliur aku..nasib x peknen...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)