Followers

Friday, June 19, 2009

TAG dari Cik Wan

Ahoi... daku di TAG oleh Cik Wan yang punye anak kembar dua yang cumey. Tak yah celoteh banyak-banyak. Jom kita layan...

NAMA-NAMA TIMANGAN ANDA:
Aku memang mempunyai nama timangan yang banyak. Tapi yang paling familiar ialah 'Jah' dan Pija. Bukan setakat kaum keluarga yang panggil dengan nama itu tetapi juga-juga kawan-kawan sekolah yang rapat. Then bila sekarang udah berblogging, Cik Puan Hana Jepun tu pulak panggil aku gitu. Macam dia tahu2 jek. So aku memanglah tak kisah heheheee

ANDA SEORANG YANG :
Suka berseronok. Lambat mesra tp klu kene dengan yang satu kepala memang tak hingat donia punye mesra alam. Cepat serik lagi-lagi kalau sesuatu perkara yang telah menyusahkan orang lain. Cepat mengaku salah silap sendiri. Yang lain-lain tu kenalah tanya orang yang rapat dengan aku. Kerana kadang2 kite tak kenal diri kite sendiri kan...

INSAN TERISTIMEWA?? DESCRIBE APA YANG MEMBUATKAN DIA TERLALU ISTIMEWA DIMATA ANDA

Paling istimewa tentulah my hb... dia menerima diri aku ni seadanya sebagaimana aku juga telah menerima dirinya seadanya. And dia juga telah banyak membentuk aku dari berperangai kebudak-budakkan hinggalah kadang2 aku tak terfikir aku boleh berfikiran matang begitu. Dia banyak mendewasakan diri ini. Tq abang cayang!

LAGU KESUKAAN ANDA:
Slow & Romantik...

MAKANAN KESUKAAN ANDA??
Aku ni pemakan orangnya. Suka mencuba apa2 juga jenis makanan... yang penting HALAL.

WARNA KESUKAAN ANDA :
Warna yang cerah. Tak pedulilah warna apa. Kalau Merah, mesti nak merah yang cerah, bukan yg malap. Kalau biru, nak biru yang cerah. Gitulah...

SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS:

Tengok mood aku macam manalah masa tu. Aku boleh jadi manusia yang langsung tak kisah kalau mood aku tgh baik dan boleh juga jadi sebaliknya.

TIGA BENDA YANG MESTI ADA DALAM BEG ANDA:
- Beg duit
- Handphone
- Kunci

KALI TERAKHIR ANDA MENANGIS DAN KENAPA??
Tadi... aku tgk SIARAN ULANGAN amazing race. Masa mak pasangan yg pekak & bisu tu pengsan. Aku kesian tgk si bisu tu cemas dan risau pasal mak dia pitam kepanasan kat Thailand. Wakaka.... siaran ulangan je tu...!

TAG 6 RAKAN ANDA:
1) Kak Asma
2) Atie Chumel
3) Kak Watie
4) Kak Maz
5) Mak Ayam Irma
6) Mak Ayam Ila

Buat jangan tak buat... Jangan buat2 tak nampaklah ye! heheheeee



No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)