Followers

Monday, June 15, 2009

Yeayyyy, Dapat Hadiah!!!!


Masih ingat tak pasal Pertandingan Masak Nasi Goreng tu...?
Hemp, malam tu aku memang tak menunggu sampai habis acara. Pukul 10 mlm macam tu aku dan Cikgu Noriah dah balik. Tapi rupa2nye ada juga diperuntukan hadiah untuk setiap peserta. Hadiah saguhatilah... emp, jadilah, kan... sekurang-kurangnya ada jugalah tanda ingatan dan kenangan.
Tapi masa aku pergi ambil Baby di sekolah, Cikgu Noriah bagi kat aku. Hahaha... tapi Baby tahu sajalah. Dia yang menyibuk. Menunjuk-nunjukkan kawan2nya yang mamanya dapat hadiah. Yang aku lak sibuk memanggil dia sebab takutkan abang dia lewat pergi sekolah. Si Boy dan Mierza dah siap tunggu dalam kereta. Hemp, inilah hadiah yang aku dapat. Pasu kecil yang comel. Walaupun rupernya tak berapa cantik (hahaha!!!) tapi aku tetap menghargainya. Inilah tanda ingatan dan kenangan pertama kali aku masuk pertandingan masak-masak...

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)