Followers

Tuesday, July 28, 2009

PC ku Rosak...


Salam...

Hampir-hampir seminggu juga aku menyepikan diri yek... emp... bukanlah seratus peratus kerana masih bersedih dengan pemergian arwah emak. Semakin hari berlalu semakin aku dapat menerima kenyataan. Tapi untuk menghapuskan kesemua kenangan dan memori bersamanya, TAK MUNGKIN berlaku. Dan kerinduan di hati ini pun serasa semakin menghimpun dan kuleraikan dengan bacaan yassin dan Al-Fatihah titipan buat arwah setiap kali selepas solat.

PC ku 'losak'! Huhuhuuuu... Dugaan... Dugaan...

Tapi alhamdulillah sekarang dah ok. Terima kasih pada husband tersayang. Sebab sudi membawakan pc ku ke kedai... dan hb aku pun ada tambahkan sikit ram, jadinye lajulah sikit pc ku yg sebelom ini tersangatlah lombapnye. heheeee...

Sebelum mengundurkan diri dari berceloteh ni, ucapan terima kasih juga diucapkan kepada teman2 blogger kerana sudi berkunjung ke sini semasa aku sedang offline. Juga ucapan penghargaan tidak terhingga kepada kalian yang memberikan kata-kata semangat untuk daku terus berdiri setelah ditinggalkan bonda tercinta. Juga yang membuatkan daku teramat sepi dan rindu kepada kalian selama pc ku rosak kelmarin...

Selama pc ku losak, aku ada masak2... ada jalan2 jumpe mak hayam... ada baking... ada sambut bday... ada kolek hadiah... bla... bla... bla... Semua itu akan kukongsikan di sini satu persatu ye...harap korang tak jemu membacanya...

Wasalam... :D

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)