Followers

Tuesday, September 29, 2009

Kek Coklat ala2 Choc Indulgence SR


Salam...

Lame betul tak bersiaran... rindu ngan 'umah kedua' aku nih... Sebenarnya bukanlah aku sibuk beraye... tapi pasalnya tuakan aku ceritakan kemudian. Sebab sebelum tu aku nak enterframe yang ni dulu... eheheee... haritu disebabkan tenet yang lembap, sampai aku naik lupa nak terus sambung n3 order2 yang diterima sebelum lebaran... nilah sambungannya. Satu ni je la...sebab gambo2 yang lain tu rasenye dah tak up to date nak enterframe.

Kek Coklat Ala2 Choc Indulgent SR ni sebenarnya diorder oleh seorang kawan. Tapi disebabkan ada misscommunication makanya tuan order tak dapat nak amik kek ni. Aku pulak nak p hantar, tak berkesempatan. Lagipun jarak rumah dia dgn rumah aku jauh. Tapi tak apalah... katenye nnt lepas2 raya dia order lagi utk open house umah dia nnt...

Terima kasih kepada Mak Hayam/Mak yong Faiz yang menjadi penyelamat.
Semoga kena dengan tekaknya...
Kalau sedap boleh order lagi ye Faiz... kalau tak kene dgn tekak, minta ampun banyak2...

3 comments:

FaizAmY said...

mmg sedap kak pza..aku lom sempat snap kek cantik ko ni..telebih dulu org kat umah aku dah potong n makan...kek lapis pinky ko pon smue org puji...eehee..lepas ni leh la order lagi yer..ngeh ngehh

MamaFaMi said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri Fiza...

Resepinya, rahsia ke? Wink!

Mizz_Ila said...

aku la orang tu kan kak fiza. hahahaha...aku kenal orang yg pesan tu.

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)