Followers

Sunday, September 06, 2009

Kuih Gunting


Salam...

Sakit hati betul dengan tenet ni tau... (ish,masuk2 n3 jek terus lepas geram...heheheee) Tapi ye la... mane tak geram... sume kerje jadi terkandas. Lebih2 lagi bab update mengupdate blog ni ha...

Aku buat kuih gunting ni pada hari Jumaat malam sebenarnya. Terlewat masuk n3 sebab tenet meragam. Resepi sedap ni aku ambil dari blog Kak As. Terima kasih Kak As... hb aku pun duk puji, sedap katanya. Terasa rempah dan lemaknya. Krup krap mulutnya mengunyah sambil ngadap tv tengok bola. Heheheee nampaknye kene buat 1 adunan lagi le....

Kak As buat kuih siput dengan adunan. Kata Kak As, dengan adunan ni juga boleh buat kuih gunting. Disebabkan aku takde acuan kuih siput dan malas nak g selongkar kat stor di rumah arwah mak, jadi aku buatnye kuih gunting. Berbaloi-baloi... :D

6 comments:

miemiey said...

miemiey tgk kak fiza ni rajin tul masak..masak lauk lagi kuih raya lagi...lauk pauk tu bukan simple2 tapi mabeles abiss...tak letih ke kak??akak kl nk order tepung kuih almond landon tu pembayaran cam ane ye....

zieha said...

teringat zaman kecik dulu, mak kita mmg selalu gak buat kuih gunting masa bulan posa..mmg sedap ngadap tanpa henti:)

ibu_umairah said...

kueh gunting......sedapnyaa!!!!

Suzi said...

makan kuih gunting ni sedap...sedar2 dah habis setengah balang hihihi...

Syafa said...

ni fav aku niiiiiiiiiiiiiiii...huhuh..kena raya umah ko ni kak

Fiza Nordin said...

mimi,
penat gak tp seronok!
tpg almond london ade stok tu...

zieha,
mak sy buat kuih siput.x penah buat kuih gunting ni.siput kite selalu gemuk2 heheee

ibu umairah,
dah banyak buat kuih raye?

k suzi,
betui tu...

sya,
klu tadek kuih gunting takmo datang ke???

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)