Followers

Monday, December 14, 2009

Order! Order! Order!

Salam...

Kesian 'umah' aku nan satu ni... macam terbiar aje erh... tapi sebenarnya tidak. Dalam sibuk2 minggu lepas tu, aku jenguk gak 'umah' ni... juga jenguk2 umah kawan2 yg baru diupdate tu. Cuma kengkadang aku tak tinggalkan jejak le... eheheee

Minggu lepas memang agak membizikan aku le... menyiapkan tempahan yang diterima. Alhamdulillah aku panjatkan kesyukuran atas limpah rezeki dariNYA. Pertama kali aku terima tempahan sederap sekali banyak macam ni. Cupcakes untuk majlis perkahwinan sebanyak 550 pcs.

Sebenarnya akak (dari Segamat, Johor) ni nak tempah 1000pcs. Beliau dah bank-inkan deposit. Tapi lepas 1 minggu dia call balik kate buat setakat jumlah deposit tu aje sebab sepupunya yang nak kahwin tu dah buat tempahan sendiri. Kiranya akak ni nak sponserlah tuk sepupunya yang kahwin tu.
Cuppies siap pack + sticker 'Terima Kasih'
Pelbagai perisa
(strawberi, oren, pandan, coklat, vanila)
:: 90 sen / paket ::

Terima kasih ye kak... Harap berpuas hatilah dengan hasil tempahannya tu. Terima kasih juga atas jemputan ke majlis perkahwinan yang diadakan di Dewan Ampang Hilir tu. Tapi saya tak dapat hadir sebab emergency balik kampung malam Sabtu tu. Fil sakit pulak...
*
*
*
Almond Choc Brownies
RM35.00
Loyang 10cm x 10cm
60 potongan + simple deco


Yang ini pula tempahan daripada Hawa kat Shah Alam. Kalau ikutkan Hawa nak Almond Choc Brownies ni hari Jumaat tapi sebab masa tu aku masih busy menyiapkan persiapan terakhir untuk cupcakes tu, aku minta pospond ke hari Sabtu. Terima kasih Hawa, kerana memahami dan membuat tempahan. Minta halal kalau ada yang tak puas hati dengan tempahannya. Kalau ok, len kali bolehlah tempah lagi ye...
*
*
*
Tempahan akhir sebelum aku balik kampung malam hari Sabtu tu pulak daripada Nana. Dekat je dengan rumah aku. Kat Taman Medan ni saja. Nana dapat contact aku daripada Teacher Nini yang dah 2x buat tempahan cuppies daripada aku. Terima kasih kepada Nana dan tidak ketinggalan kepada Teacher Nini juga...

Nana order 10 pcs jek utk diberikan kepada seseorang. Deco ape2 aje katenya...

6 comments:

MamaFaMi said...

Alhamdulillah murah rezeki...

Fiza Nordin said...

mama,
alhamdulillah, amin!

A.I said...

murah rezeki kau besen!!

AYOH!
MAJU POMPUAN DEMI NEGARA! (^_^)

Syafa said...

byk nyer tempahannnnnnn..suke aku tgk kak..rase mcm nak jadi assistant ko jer..leh x??aku benti keje..fulltime wat menda ni..ko bukak la bakeri..aku keje ngan ko..ahakss..sonok tgk wat2 kek ni..deko2...kretip ko kak..alhamdulillah..murah tul rezeki ko eh...nanti duit dah byk..lanje la kami minum teh ngan roti canai eh???

Ms. Ayu said...

murah rezeki ko kak.. wah..dah terima tempahan besar..lepas nie mesti lagi banyak kak.. tahniah.. semoga terus berjaya.. amin..

Fiza Nordin said...

besan,
alhamdulillah... moh maju bersame2!

sya,
idak le sampai nak bukak kedai... tp klu ade rezeki dan peluang apa salahnye...

ayu,
alhamdulillah & terima kasih...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)