Followers

Thursday, April 01, 2010

Arrow Head Chips


Salam...

Dekat2 nak raye cine aritu, aku p tesco, nampak orang2 cina berebut2 memilih bende ni. Masa tu aku memang tak tau bebenor dan tertanya-tanya dalam kelape hotak aku ni, ape ke bendenya yang cine2 ni rebutkan. Ada 3 bakul beso kat tengah laluan kawasan barangan market, semua majoritinya kaum cine je yang kongker. Nak tanye2 seganlah pulak. Lagi2 tengok deme punye kelam-kelibut mcmkan bende tu nak habis bebenor dah...padahal banyak lagi... tapi memang le pun... deme beli pun bukannye sikit2... sorang2 sampai 3/4 plastik dok dalam troli...

2/3 hari kemudian... aku nampak kat blog Kak Ayu... pastu nampak plak kat blog Kak Watie. Apa yang aku nampak kat Tesco tu memang terus mengimbau kembali... Oooo repernye!!! Lepas tu aku repeat balik ke Tesco. Dengah penuh harapan dapatlah cari arrow head tapi hampa. Tadek lo... jenuh pusing2 tak ade... hukhukhukkk! Mujo le kome2 oiii... kosong je dalam pewot ni hooo... ade isi perut ngan sisa kumbahan aje wakaka!!!


Minggu lepas, aku p Pasaraya Bintang kat Tmn Sri Manja, aku nampak arrow head ni. Ape lagi??? Terus le sauk 1 paket. Cukup le 1 paket dulu... takut jugak nak beli bebanyak sebab ni 1st time nak menggodeknye...

Dan setelah menggodeknya, insya'Allah lepas ni bolehlah beli lagi... sedap dan rangup. Rasenya manis2 lemak. Memang sedaplah...

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)