Followers

Thursday, December 23, 2010

!!! Hantu Kak Limah Balik Rumah !!!


Eheheee..... wah, masuk2 n3 je terus gelak ala2 gitukan....

Kejadian petang Isnin... Tapi sebelumnya... lebih kurang 12 lebih tghari... aku dgn perasaan sangsi ya amat mengirim sms kepada en hubby berbunyi....

"pa, jomlah kita anak banak p tgk wayang cite antu k limah. cite klako tu. fmly short holiday. arini show pukul 7.30mlm. klu i booking tiket, sempat kita sampai. tgk kat sunway."

Al-begitulah bunyi sms aku. Memang aku taip sebijik2 dr dlm hp ni... tup2 lepas beberapa second, hp aku berbunyi - tit tut, tit tut... perghhhhh mmg mase aku telan ayer lio masin kate ko..... mase nak tekan butang2 at hp tu, ngetor jari jemari... takut aku down sengsorang klu balasannye ... "malaslah!" "Tak kuasa nak layan" dan seumpanya. Tapi bila buka sms tu, jawapannya "K LAH"

Vavavavavaaaaaaa rase nak lompat sampai tingkat 15 wooooooo!!!! Hahahahahahahaa!!!! Actually daripada hari Ahad, lepas aje Kak Yong balik bawak budak bawah ni (tgk n3 sebelumnya), aku dah ajak en hubby tu pergi. Tadi dia kate, "u nak pergi, pergilah... i malaslah. Bukan minat i nak tengok2 wayang ni..." Hikhikhik.....

Aku pun dgn penuh dedikasinyalah membooking ticket kat TGV Sunway Pyramid. Katenye 45min sebelum show dah kena collect ticket. Aku pun dgn condifentnyelah mereserved tiket utk 4 org - aku, en hubby, boy & baby. Boy & Baby pun mmg teruja beno nak tengok cerite antu k limah ni. Seronok bebenorlah deme bila tau nak p tengok wayang.

En hubby sampai rumah pukul 6 lebih sikit. Tak cecah bontot kat sofa pun terus mandi & bersiap. Pukul 6.20ptg camtu kami keluar dr rumah. Turun2 bawah, kereta Waja dah kena blok. Beratur kereta kat depan. Nak tolak2 pun takde ruang. Terus g kat kereta Mazda. Alhamdulillah, nasib baiklah. Walaupun kena blok dgn kereta lain tapi masih boleh adjust. Usaha!!!!

Sampai2 Sunway Pyramid, pusing2 cari parking. Memang agak penuh tapi alhamdulillah, taklah memusing2 sangat. Dapat pun berdepan dgn pintu masuk. Dari rumah aku ke Sunway Pyramid tak sampai 10min pun. Kena pulak semalam jalan tak jem...

Terus ke kaunter booking/reserved. Bg no. booking tapi dah melebihi masa. So, booking aku tu dah dicancelkan. Mujurlah ada tempat kosong & tempat2 kosong tu agak strategik jugaklah. Bukan depan sekali atau baris kedua, ketiga dan seumpamanya. Mujur2....

Bagi aku, cerite Mamat Khalid ni mmg besh le...kelako... gelak aje kejenye.... mmg sesuweilah nak release2 tensen pd yg sedang tensen2 tu.... lakonan Awie pun bagus gak. Cuma kalau dia punye perghok tu lagi pekat & teratur, sure lagi besh!

Ape2 pun memang besh & kelako!

** lepas ni nak tgk JANIN pulak cadangnye ehehee **

2 comments:

Anonymous said...

One of the problems with trying to observe ways to growth
seed loudness and disbursement money to do so of Semenax only would not put up fill in result.
No, this is not a fustian more or less that, nor is it even close to
the incessant barrage of TV great for boosting fertility in men.
potent Nights phallus enlargement SupplementStiff mencantikan rupa wajah mereka.



Here is my web page - website

yanmaneee said...

supreme new york
kobe shoes
kyrie irving shoes
longchamp bags
off white
lebron 18
yeezy shoes
off white
off white hoodie
lebron 18

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)